Prima zakken en snelle levering

Goede uitleg op de site, daarom besteld voor stapels beddengoed, kussens en kleren. Snel geleverd en de zakken van goede kwaliteit

De vacuumzakken werken prima en zijn gemakkelijk te gebruiken ook met stofzuiger. Een set van de vacuumzakken werkten minder goed. Daarvoor in de plaats andere zakken met korting gekregen. Uitstekende service.

Super blij mee!!

Ik moest een tweepersoons matras verhuizen en ik zocht iets om het makkelijker te maken. Toen vond ik deze website met grote vacuumzakken. Ik heb meteen besteld en twee dagen later had ik hem al binnen. Werkt heel makkelijk, doet wat het beloofd. Super handige aankoop!!

zeer snel geleverd

Op zaterdagavond besteld ,maandagmiddag kwam de bestelling binnen. Hoe de zakken zijn weet ik nog niet want over 4 tot 6 weken ga ik het pas gebruiken,ik ga er van uit dat het goed is.

Super snelle levering

Doet wat het moet doen

De zakken zijn goed en stevig,makkelijk in gebruiken. Wij hebben de dubble pomp gekocht en dat gaat prima en snel, eerst de meeste lucht eruit drukken daarna de rest met de pomp. Dit product krijgt 4 sterren omdat ik ze nog maar net heb en wil kijken hoelang ze meegaan.

Top product

Heel blij met vacuumzakken en super snel geleverd!!

Snelle levering, goede kwaliteit

De informatie op de website is erg uitgebreid zodat ik een goede keuze kon maken. Het bestelproces was eenvoudig en de levering supersnel!

uitstekend

Volgende dag bezorgd, prijs is zeer reeel. Kwaliteit is ook uitmuntend, zal hier vaker bestellen

Super!!!

Mooi en stevig materiaal en heel snel geleverd. Twee slaapzakken, een lakenzak en twee kussens in één koffertje. Scheelt enorm in de reisbagage. Helemaal top!

Zak werkt verbazend goed

Wordt afgeleverd in plastic zakje. Door de brievenbus met kans op beschadiging. Snap niet dat het een smalle plastic doos was.

Snelle.levering

Levering zoals beloofd.

Vacuüm zakken werken goed. Nu afwachten of dat na verloop van tijd zo blijft.

Contact was snel, vriendelijk en correct.

Na mijn eerste bestelling (te) snel een tweede geplaats toen ik ontdekte meer en andere maten vacuumzakken te willen bestellen. Per mail gevraagd de tweede nog niet te versturen in afwachting van mijn aanvulling. Vriendelijke reactie was het gevolg. Een top bedrijf waar menig ander een voorbeeld aan kan nemen. En prima vacuumzakken, natuurlijk hier ook belangrijk.

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd

Prima product, prijs en levering

Van alle aanbiedingen is dit adres echt favoriet.

geweldig!

Na de goede beoordelingen, twee stuks 's avonds besteld. Twee dagen later netjes geleverd. Ik heb een grote stapel vetbedden die een stofvrij plekje moeten krijgen. Mijn echtgenoot was sceptisch over de vacuümzak met box. Maar het werkt super! De twee grote stapels passen met gemak in de boxen, er kan nog zelfs wat bij. Het vacuüm zuigen gaat heel eenvoudig en blijft mooi vacuüm. Ik ga er nog meer bestellen voor de dekbedden.

Vacuumzakken

Heel snelle levering goede kwaliteit zoals beschreven

Na bestelling direct geleverd. De zakken heb ik nog maar net in gebruik maar tot nu toe voldoen ze prima.

Prima service... snelle levering ...en prima materiaal

Eerste keer dat ik het gebruik voor vakantie en vind het geweldig. Zo ruimtebesparend en heel snel geleverd Top!

Helaas was 2de zak die ik wilde gebruiken al lek

Dit is wel jammer maar helaas, ik ga kijken of een definitieve oplossing kan vinden voor opslaan van filament voor m’n printer

Snelle levering, een maar….

Leverancier zou er goed aan doen om vouw niet over sluiting te laten gaan - doet afbreuk aan vacuum zuigen.

Goede correct ensnelle levering

Goede zaak

Het is een zaak met goede vacuumzakken, de levering vis PostNL kon beter maar daar kunnen jullie niets aan doen. Graag tot een volgende Keer

Crommelinbaan 3

2142EX Cruquius